Noaptea Tarziu, numarul 1 in online-ul romanesc
2018-06-19 18:41:03

No. 1 in topul People & Blogs pe YouTube, 232 de videoclipuri, 400.000.000 de vizualizari, 1,3 milioane de abonati, multe premii si sute de concerte: Noaptea Tarziu. Cu un proiect super cool, in care cele mai mari hituri din muzica se transforma in cele mai funny parodii, Noaptea Tarziu este, dupa 4 ani de activitate, unul dintre cele mai puternice branduri in online-ul romanesc.

Recent, Cuza, Emi si Cucu, baietii care au cucerit internetul si care au devenit unii dintre cei mai iubiti vloggeri din Romania, au aniversat 4 ani de activitate plini de glume bune si parodii nebune! Piese ca “Ce ma fac cu tine de azi? “(Smiley), “Condimente” (Ruby), “La tine”(What’s UP), “Ramai cu bine” (Delia ft. Macanache) si “Pana vara viitoare” (JO) au devenit “Mi-au luat permisul de ieri”, “Accidente”, “Kendama”, “Ce buna-i sor’ta” si “Are fata schimbatoare”. Nici artistii internationali precum Justin Bieber, Luis Fonsi si Ed Sheeran nu au scapat de sub vizorul vloggerilor si au fost parodiati. Au urmat sesiuni de Q&A, piese proprii, challange-uri, videoclipuri precum “Despre betivi”, “Despre musculosi”, “Despre vagabonzi”, “Despre soferi”, wrong live-uri si peste 10 episoade de Bad Jokes.

Weekendul acesta, in perioada examenelor si a emotiilor, Noaptea Tarziu a lansat “Ma doare la bac”, o parodie amuzanta dupa “Ma doare la bass”, piesa lansata de Marius Moga impreuna cu Shift si What’s UP. In clip, apare atat Marius Moga, cat si fratii Munteanu, Selly, Sebastian Cotofana, BroMania, Dorian Popa si multi altii. In plus, baietii de la Noaptea Tarziu sunt unii dintre din vloggerii de succes care au participat in cadrul campaniei #VloggersSwap, dezvoltata de Telekom, ce a castigat un premiu Bronze la EFFIE, eveniment organizat de International Advertising Association (IAA Romania), in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania.

Anul trecut, canalul de YouTube al proiectului a atins pragul de un milion de abonati si a devenit cel mai mare canal de vlogging romanesc de pe YouTube. Cel mai vizualizat clip de pe canalul de YouTube al baietilor este “Sunt un cocalar”, care a generat peste 33 de milioane de vizualizari pe YouTube, urmat de clipuri precum “La bunica” (16 mil. de vizualizari), “La facultate” (14 mil. de vizualizari) si “Scoala iar” (8.4 mil de vizualizari). In plus, peste 90 de videoclipuri urcate pe canalul oficial de YouTube al vloggerilor depasesc un million de vizualizari. Anul acesta, pe 26 mai, vloggerii au urcat pentru prima oara pe scena Forza ZU, la Iasi, in fata a peste 120.000 de oameni.

Pareri?

0 Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *