Iată cele mai bune strategii de slăbit în funcţie de zodie

0
shares
Be First to Share ->
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+
Share on LinkedIn
Pin to Pinterest
Share on StumbleUpon
+

Toată lumea ştie că slăbitul reprezintă o experienţă care diferă în funcţie de persoană: metodele care ar putea face minuni pentru prietena cea mai bună, s-ar putea să nu funcţioneze în cazul dumneavoastră şi invers.

Semnul zodiacal este şi el în strânsă legătură cu personalitatea cuiva şi ar putea spune multe despre modul de a fi şi despre soluţiile care ar putea funcţiona cel mai bine pentru dumneavoastră.

Având asta în minte, i-am cerut părerea Donnei Page, astrologului profesional cu diplomă în consiliere psihologică, pentru a afla cele mai bune metode de slăbit pentru fiecare zodie. Aceasta ne promite că aceste informaţii ar putea face diferenţa. ,,Dacă un lucru nu este în strânsă armonie cu preferinţele sau personalitatea cuiva, cel mai probabil se va renunţa la el.”, explică Donna.

Dacă obiectivul dumneavoastră este să slăbiţi, aveţi aici o listă cu sfaturile venite din partea universului:

BERBEC (21 martie-19 aprilie)

Berbecii au nevoie de o provocare şi sunt gata să dea totul. Pentru a vă satisface latura competitivă, încercaţi orele de ciclism interior sau antrenaţi-vă pentru un maraton. Din punct de vedere al alimentaţiei, încercaţi dieta Dash sau Mind- e în regulă dacă oscilaţi între sugestiile lor de planificări ale meselor. Mai presus de toate, este important să nu vă învinuiţi prea tare dacă începeţi ceva şi apoi renunţaţi. Continuaţi să încercaţi până găsiţi varianta care vi se potriveşte cel mai bine, până la urmă o veţi găsi.

TAUR (20 aprilie-20 mai)

Când vrem să slăbim e ca atunci când alergăm la un maraton. Pentru tauri, ritmul constant şi lent este cel potrivit şi nu sprintul. Alegeţi exerciţii care vă ajută să vă simţiţi în armonie cu corpul dumneavoastră, cum ar fi yoga sau pilates. Însă evitaţi să vă înscrieţi din prima la cursuri de pilates pentru avansaţi, pentru a nu fi descurajaţi. În cazul dumneavoastră, moderaţia este cheia. Atât în alimentaţie, cât şi în ceea ce priveşte efortul fizic. Stabiliţi-vă obiective mici şi fiţi constanţi, însă e bine să ştiţi că e în regulă să mai trişaţi din când în când. Micile gustări nu vor afecta rezultatul final.

GEMENI (21 mai-20 iunie)

E timpul ca gemenii să îşi caute un partener de mers la sală, pentru că aceştia se descurcă mai bine în situaţii de grup. Stabiliţi-vă să mergeţi împreună la sală o dată sau de două ori pe săptămână, iar astfel puteţi să vă motivaţi reciproc, în timp ce vă bucuraţi şi de o sesiune de bârfe. În celelalte zile puteţi să vă înscrieţi la un alt curs, pentru a socializa în timp ce vă puneţi în formă.

Asiguraţi-vă că mergeţi prin rotaţie la diferite cursuri de fitness, pentru a evita rutina şi plictiseala. Acelaşi lucru e valabil şi în cazul dietei. Nu vă rezumaţi doar la carne de pui fiartă şi la legume înăbuşite în fiecare seară, pentru că nu va ţine.

RAC (21 iunie-22 iulie)

Spuneţi pas sălilor de fitness pretenţioase pline de oameni care au venit doar să se afirme. Asta nu vă stă în caracter. În schimb, căutaţi un loc care să nu fie prea strident. Ar fi super dacă ar avea şi piscină, pentru că înotul este o activitate care vi se potriveşte. Consultaţi-vă şi cu un antrenor personal pentru a afla care sunt aparatele potrivite pentru a vă scoate din zona de confort.

Pentru dietă, apelaţi la aplicaţii mobile de monitorizare a alimentaţiei, cum ar fi Weight Watchers. Cheia succesului pentru dumneavoastră este să vă folosiţi de orice care vă permite să vă bucuraţi de mâncarea bună (cu moderaţie, desigur).

În următorul videoclip puteţi afla cum să obţineţi un corp tonifiat prin intermediul exerciţiilor în apă.

LEU (23 iulie-22august)

Leii se dau în vânt după dans şi din fericire pentru ei, dansul reprezintă o modalitate foarte bună de a face mişcare. Ar trebui să încercaţi orele de Zumba sau chiar să începeţi cursuri de dans în mod regulat. Regula de aur pentru lei este să încerce orice le permite să se exteriorizeze şi să îi aducă în centrul atenţiei. Pentru dumneavoastră este important să vă distraţi şi cu mâncarea, aşa că alegeţi o dietă care vă permite să experimentaţi noi feluri de mâncare, cum ar fi dieta mediteraneană.

FECIOARĂ (23 august-22 septembrie)

Fecioarele adoră rutina, doar că trebuie să o găsească pe cea potrivită. Încercaţi să vă apucaţi de alergat sau participaţi la ore de ciclism interior la o sală de fitness din apropiere. Odată ce aţi stabilit ceea ce vă place, veţi fi pregătiţi. Pe partea alimentaţiei, căutaţi să vă număraţi caloriile. Ţinerea unei evidenţe a alimentaţiei poate da rezultate foarte bune în cazul dumneavoastră.

BALANŢĂ (23 septembrie- 22 octombrie)

Balanţele sunt foarte sociabile, aşa că ar trebui să apeleze la un partener cu care să meargă la sală. Dacă se întâmplă să nu aveţi pe cine vă baza, experimentaţi orele de pilates sau Zumba. Dacă adăugaţi elemente de natură artistică în programul de exerciţii, este posibil să vă ţineţi de treabă. În ce priveşte dieta, veţi face progrese cu metode care vă permit să mâncaţi în oraş şi în acelaşi timp să vă urmaţi planul alimentar, iar aplicaţiile precum Weight Watchers sunt o variantă bună.

SCORPION (23 octombrie-21 noiembrie)

Autodepăşirea înseamnă mult pentru scorpioni. De aceea veţi fi încântaţi să vă autoprovocaţi făcând exerciţii la stairmaster, bicicleta eliptică sau la banda de alergat. Sau dacă aveţi chef de mişcare în aer liber, apucaţi-vă de alergat sau de ieşit cu bicicleta. Veţi iubi senzaţia din urma efortului fizic şi satisfacţia de a vă depăşi recordurile personale. Număratul caloriilor este o strategie potrivită pentru dumneavoastră, întrucât reuşiţi să duceţi la bun sfârşit tot ce vă puneţi în minte.

SĂGETĂTOR (22 noiembrie-21 decembrie)

Săgetătorii sunt înclinaţi către sporturile de echipă, aşa că aţi putea să vă interesaţi în legătură cu sportul care vă atrage şi să căutaţi o echipă locală. În perioadele dintre antrenamente, aţi putea să încercaţi căţărările, drumeţiile sau mersul cu bicicleta-lucrul esenţial îl reprezintă activităţile în aer liber. În ce priveşte dieta dumneavoastră, luaţi-vă un timp pentru a vă informa în legătură cu variantele existente înainte de a alege una. Având toate informaţiile, veţi fi mult mai motivaţi să rămâneţi constanţi.

CAPRICORN (22 decembrie-19 ianuarie)

Apucaţi-vă de sală, deoarece vă va face plăcere să ridicaţi greutăţi. Cereţi îndrumarea unui antrenor de la o sală de fitness din apropiere şi apoi fiţi gata să vă creşteţi masa musculară. Veţi avea nevoie de puţină motivaţie la început-doar sunteţi persoane ocupate la urma urmei- dar luaţi-vă angajamentul să vă autodepăşiţi, iar rezultatele vor veni de la sine. Vă pricepeţi la calcule şi sunteţi persoane responsabile, aşa că încercaţi să vă număraţi caloriile pentru a intensifica rezultatele dietei.

VĂRSĂTOR (20 ianuarie-18 februarie)

Dacă situaţia financiară vă permite, ar trebui să vă faceţi abonament la cel mai nou club de fitness din zonă. Veţi fi încântaţi de lucrurile moderne din jur, iar asta vă va motiva să veniţi în mod regulat. Dacă nu vă permiteţi, atunci încercaţi activităţile de grup, cum ar fi înscrierea într-un club de jogging sau de tenis. Pe partea alimentaţiei, informaţi-vă despre cele mai actuale diete, precum Mind, Dash sau Paleo, pentru a afla pe ce principii se bazează fiecare. Ştiind avantajele şi dezavantajele fiecăreia, vă va fi mai uşor să faceţi alegerea care vi se potriveşte.

PEŞTI (19 februarie-20 martie)

Problema peştilor este motivaţia, de aceea este posibil să aveţi nevoie de suportul unui prieten sau de stabilirea unui scop pentru a putea începe. Odată ce sunteţi gata, încercaţi un sport acvatic, precum înotul sau căutaţi o variantă mai relaxantă, ca yoga sau alergatul. Este posibil să reuşiţi să vă antrenaţi regulat dacă simţiţi că acea activitate vă oferă energie şi pe plan mental. În privinţa dietei, începeţi prin eliminarea bruscă din alimentaţie a zahărului şi a alimentelor procesate, înainte de a face tranziţia la un plan alimentar de durată.

Comentarii