House of Talent luptă împotriva bullying-ului

0
shares
Be First to Share ->
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+
Share on LinkedIn
Pin to Pinterest
Share on StumbleUpon
+

Cei zece content creators TRU vorbesc despre acest fenomen
foarte des întâlnit, atât în Romania, cât și în întreaga lume.

Deși acest subiect nu este nou, cei zece content creators au decis să iasă în față și să vorbească despre bullying, deoarece în ultimele săptămâni au fost viralizate pe rețelele de socializare două astfel de episoade ce au la bază agresiunea.

După ce în urmă cu trei luni House of Talent a devenit internațional și a lansat în parteneriat cu label-ul Cat Music House of Talent by TRU [The Real You], grupul de influencers vorbește deschis despre fenomenul bullying. Cei zece content creators pornesc o campanie de conștientizare a cauzelor și a efectelor bullying-ului, împărtăsind atât experiențele personale, dar și modalitățile de combatere a acestei probleme foarte des întâlnite.

În ziua în care a creat House of Talent, tânărul antreprenor italian Matteo Altieri a avut în minte un proiect solid, bazat în primul rând pe respect, comunicare și susținere: primul grup de influencers care ar putea să se sprijine reciproc ca o familie, unul puternic, dar divers, în care diferențele dintre aceștia sunt adevărata valoare adăugată. Adina Marina, Cezara Cristescu, Magdyz, Robe (Robert Cristian), Marius Ștefan, Cătălin Ionuț, Roberto (Robert Dragomir), Alexa Mirea, Cezara Grosu și Andra Neacșu sunt cei zece influencers din România care au îmbrăcat celebrul hanorac roșu și alb și s-au alăturat celei mai sociale și frumoase familii din lume. Chiar dacă fiecare zi petrecută alături de membrii crew-ului este plină de distracție și de activități interactive din diferite arii artistice și creative, au decis ca de această dată să abordeze o problemă foarte mare ce ia amploare din ce în ce mai mult.

Fiind un model aspirațional pentru Generația Z și un grup reprezentativ pentru adolescenții de pretutindeni, House of Talent a pregătit un videoclip pe tema bullying-ului pentru a crește gradul de conștientizare, dar și pentru a sprijini victimele acestor agresiuni.

Creatorii de conținut vorbesc despre cum pot fi depășite aceste momente, cât de important este ajutorul în aceste situații și prezintă și un alt tip de bullying. Multe dintre persoanele care se confruntă cu cyberbullying-ul ce are loc pe rețelele de socializare, refuză să vorbească din teamă sau nu conștientizează că sunt victimele unui abuz. Platformele de Social Media pot fi canale sigure de comunicare, pe care cu toții le putem utiliza simțindu-ne în siguranță. Asa că House of Talent pune pe primul plan promovarea valorilor sociale și explică de ce este important să recunoaștem orice formă de bullying și să putem media aceste conflicte.

De-a lungul timpului, crew-ul a reușit să creeze o comunitate foarte apropiată și puternică în toată lumea. Deși inițial House of Talent a pornit ca un proiect destinat Peninsulei, grupul s-a dezvoltat, a publicat două cărți, numeroase piese și videoclipuri, iar peste 15 tineri talentați din arii precum actoria, canto, pictura sau fashion s-au alăturat. În vârstă de doar 20 de ani, Nicola Consales a făcut posibilă extinderea acestui proiect la nivel internațional prin prisma pasiunii sale pentru limbile străine, dar și prin felul unic de a gestiona relațiile externe, iar label-ul Cat Music s-a alăturat acestui proiect prin intermediul hub-ului TRU.

Cei zece content creators ce formează grupul HoT by TRU fac parte din portofoliul TRU [The Real You], hub ce unește creativi din diverse domenii care au ca mediu de lucru online-ul și adaugă la mixul creației factorul tehnic într-un spațiu special amenajat. Cu studiouri video și audio special create, dar și cu un lounge înconjurat de natură, TRU poate fi oaza de inspirație a fiecărui creator de conținut.

Cat Music a început anul 2020 cu noi performanțe: peste 6 mil. de abonați pe YouTube, 50 de canale muzicale în rețeaua Multichannel Cat Music, iar hub-ul TRU adună în fiecare zi noi creativi.

Păreri?

Comentarii